Søk i denne bloggen

torsdag 8. september 2016

tv serier - kan lånes

det er høst og det er nå mange serier begynner. både nye og gamle føljetonger.

  noe jeg syns er kjedelig er å måtte vente en hel uke på neste episode. da husker ikke jeg hva som har skjedd. heldigvis har flere serier en liten snutt på begynnelsen over hva som skjedde sist,dog ikke alle.

og noe enda værre du må vente ett år på neste sesong. hva skjedde sist liksom?

  så da kan du låne på biblioteket da kan du se en hel sesong på 1 dag om du vil og det er supert særlig når det er spennende.

  siste serien jeg lånte var; the walking dead.
jeg trudde det bare var masse dreping, det er det jo seff, men det handler om å overleve og hva man er villig til å gjøre for seg og sine. og zombiene er ikke de farligste. uten å avsløre for mye hvis du vil se serien.
nå venter jeg på å få lånt sesong 5 og sesong 6 begynner på tv(en ukes venting opplegg grøss)
har bare blitt bedre og bedre utover syns jeg.
anbefales
(utrolig irriterende at de valgte å pusse opp hovedbiblioteket akkurat nå når jeg ser den ligger 'på hylla' der burde de ikke vært glad for å leie den ut så de hadde fått plassen liksom)

shameless - går på vox men kan lånes
familieliv som aldri man har sett før. de er uten skam. morsomt og alvorlig.
elsk.selvom unger spiller her er de ikke for barn. mye nakenhet,vold, like god nå som i begynnelsen

suits
hovedrollen her kunne fint vært byttet ut med en flinkere skuespiller.
men han har klisterhjerne og det er mange smartinger her. pene mennesker med fine klær.
han har løyet på seg en harvard utdannelse og lever i frykt for at det blir oppdaget men sjefene vet om det.
handler om advokater,etikk,jobbkultur,
foreløpig bare sett en sesong. men den går på zebra

sons of anarchy denne serien er avsluttet men kan lånes
handler om bikermiljø og våpensalg som de tjener penger på.
spennende og gode skuespillere. jeg så hele serien på noen få månder
anbefales

house of cards - går på netflix men kan lånes
handler om presidenten i usa. politikk maktkamp hva de er villig til å gjøre for å få makt,drap,
ikke på en kjedelig måte,
anbefales, her er det venteliste

breaking bad
handler om en lærer  som får kreft og begynner å lage dop for å få råd til behandling.
fortsetter med det etter han er frisk. denne serien er og avsluttet men kan lånes

orange is the new black - går på netflix men kan lånes
handler om ei som sitter i kvinnefengsel, og livet der.personlighetsklæsj. annerledes handling i forhold til annet som lages  kunne greid meg uten lesbesexen. men men kan spoles over



  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net