Søk i denne bloggen

torsdag 15. september 2016

tips om kjøp - romantisk shabby 'rivieira maison'-aktig - bare billig

hadde ikke med kamera så ingen bilder, men jeg var på rusta og europris idag og så noen fine ting. 

rusta:
her var jeg for å kjøpe termoleggings fra tilbudsavisa.
(jeg har kjøpt flere sånne på ebay som jeg har fått så trange at det er helt teit)
den røde der var rosa i  butikk og så hadde de turkis og lilla
jeg kjøpte l/xl og såvidt jeg fikk de over låra og jeg bruker vanligvis s/m.
den brune jeg kjøpte var det seff 4hull i.jesus
(fra før har jeg den jeansleggingsen ser ganske ekte ut men siger ned skulle hatt strikk i livet)

-hvitt mykt fleece teppe med grå skrift til 99,- 
 -rose kafesett bord og stoler med god sittedybde.i hvitsprayet metall med rosa roser malt på. husker ikke hva det kostet rundt 350 kanskje. men de hadde en blomsterpidestall i 3 etager i samme stil til 150,- og blomsterpotter i samme rose mønster 29,-
- søt utrolig billg stol med oppbevaringsplass

 på europris
- rotting etagefat  250,- tror jeg,nederst på denne linken
mye rotting/pil flette kurver her
- flaskeholder
- fin flettet skittentøykurg, denne er i tilbudsavisen

 de selger ikke lenger romkuler :( det som var så godt så ikke isbredrops heller Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net