Søk i denne bloggen

søndag 18. september 2016

bakgårdssalg idag

igår var jeg på ekeberg sletta markedet for første gang. det var uhordelig mye. tror ikke jeg fikk med meg halvparten. de burde teipa opp sånn at man fulgte 'stien'  istedenfor gikk på kryss og tvers.
mye antikk,brukt verktøy,bilting. kjøpte ingenting.

 så var jeg på bytte i kirka, grønn hverdag arrangement.jeg var redd jeg måtte være der i 4 timer men det var lagt ut på bord og typen; kom å ta og legg fra deg, så det gikk fort.

 idag er det bakgårdssalg. blant annet på disse stedene kampen hagebytrondheimsveien 12(dette dropper jeg for jeg syns prisene var for høy), ei eget loppis på manglerud,garasjesalg bak chateau neuf, men det er  fjernet idag.
ellers er det flere loppemarked.

neste lørdag skal jeg på byttings på grønland OG prøve å få med meg markedsdag i torggata OG bakgårdsalg på løkka OG loppiser.
det blir stress , og kan umulig gå. noen burde arrangere noe på kveldstid

men idag skal jeg mest nyte finværet.

edit: det var en fint stort dukkehus på kampen til 300, blant masse klær,så en fin shorts,okergul kjole
kjøpte ingenting men hadde litt lyst.


Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net