Søk i denne bloggen

søndag 25. september 2016

Loppis

Igår var jeg på byttemarked og fikk mye klær, men begynner bli lei av trange klær fr byttemarked så idag var jeg på loppis under posesalget og fikk alt dette til 50,- flaks vil jeg si.stod ved bordet da han stod å pakka ut.

røde høye wedge sko,skinnsko,flipflop,camo bukse M med stretch,s tretchy blomstrete bukse M,
camo skjortejakke M, 2 tynne topper L, hvit litt sånn od molly stil,strikka topp, rødkjole,blå dongrikjole,
greit noe small sneik seg inn her burde ha grebba til meg mer FØR posesalget
sånn som invadrerne gjør.
de står der med 2 ikeaposer fulle
og bare venter på posesalget i timesvis.
skjønner ikke at de som 'jobber' der tillater det, taper jo penger.
de snakk om ei jakke som ingen hadde solgt,så da tenkte jeg; ligger vel på bunnen av den ikeaposen.mens de trudde den var stjelt.

'pose'-salget er ikke ikeastørrelse men en helt vanlig handlepose kanskje litt mindre.
men på bildet ser dere det er plass til endel
særlig hvis man ikke hadde valgt tykk strikk og sko.



det er fortsatt loppemarkeder i oktober om alle gjør det sånn vet jeg ikke, men  dette var da på lilleborg skole på torshov.
så hvis du kan; ikke kjøp small, det er bare 77500 klesannonser på finn og du vil ikke havne blant de.
ser jo ikke ut som jeg går i ett telt selvom jeg har en large topp, bare deilig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net