Søk i denne bloggen

onsdag 7. september 2016

organisering og dødplass


jeg tenkte ikke så mye på det da jeg kjøpte de og hvem husker lengden og bredden, men når man så prøver å organisere i hyller og skap kommer dødplassen tydelig frem når man bruker plastikkbokser.


 HVOOOORFOR lager de plastikkbokser som skråner nedover? hvorfor er de ikke helt firkantet/ rektangulær? og hvorfor skal lokket være 5 cm mer enn boksen?

når de greier å lage pappesker som ikke skråner? hva de har tenkt på vet jeg ikke, men mange har tenkt likt og ikke tenkt på dødplassen.

det er her dødplassen merkes når det mellom 3 bokser er 10 cm glipe altså hele 30cm på øverste hylle. man kan sikkert legge trykke noe imellom der feks paraply,sokker, men vitsen med eske er å kunne løfte de ned uten at ting kommer flygende ned. og det er sjeldent noen passer perfekt i både høyde,bredde og lengde.

 så nå sitter jeg å googler på oppbevaringsbokser. burde det ikke finnes sammenleggbare som også kan justeres i høyde og bredde feks? typen foldable som ett trekkspill eller skyvedører.
hadde jo vært supert som også er stødige og gjennomsiktige.

 her er en søt eske da fint til å ha stående fremme

her er en med en avansert teknikk. kunne vært flere bilder så man så litt bedre
type press inn og ned
her er også en sammenleggbar kunne nok en gang vært flere bilder
sammenleggbar blå plastnetting,tror jeg har sett noe sånt hos fruktforhandlere
nok en alibaba sammenleggbar
litt stilig men hvordan legger man den sammen, type; løft opp bunnen?
denne pingle typen ser ut som kan legges sammen etter å ha vært montert

noe annet da er dette lokket. hvor å gjøre av det når man ikke har bruk for det akkurat nå men kansje
når du setter den ett annet sted

  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net