Søk i denne bloggen

onsdag 7. september 2016

ingen reklame takk ? - få tilbudene likevel

det er rimelig mange som ikke vil ha reklame.såkalt nei takk til uadressert reklame.
tapet på postkassa . (her kan du få de gratis) her er en side for reservasjon de har kanskje så god råd at de ikke trenger å se på prisen.
det var en postkasse jeg så engang som hadde en tape med ingen reklame takk bare biltema katalongen

 på tv2 hjelper deg viste de forrige uke at du kan prute på prisene på blant annet lefdal. noe jeg syns er rart går an. det blir jo bare styr hvis alle skal prute på alt.

når det er sagt så tjener de selvom de selger ting til 70%

 kan man prute på mat? tror jeg neppe det ville iallefall blitt styr i kassa når alt går på strekkode og pris i stystemet så da kan det være greit å kjøpe ting på tilbud.
du gidder kanskje ikke postkassa full men da er det andre måter å få med seg tilbud på. som blant annet nyhetsbrev.(jeg syns det er like ille som postkassa full det værste er seff telefonreklame) men jeg vil uansett få med meg tilbud.

 hvis man ikke vil ha postkassa eller emailen full kan man selv gå inn på nettsidene og lese ukes tilbudsavisen eller så kan man ha denne appen og får kortfattet de beste tilbudene
eller denne nettsiden eller denne

denne uken har jeg selv blant annet kjøpt karbonadedeig på obs 3 pakker for 100(coop merket da)
, mye forskjellig på10 kroners på coop marked og 4 fanta zero til 70,- på coop mega.

  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net