Søk i denne bloggen

lørdag 24. september 2016

byttemarked og markedsdager





idag var jeg på byttemarked på grønland. i kontrast var jeg og på markedsdager i oslo sentrum.(kjøpte kun en neglelakk til 10 kroner) fordi jeg byttet til meg mye like fint som ble solgt.





 på disse typen byttemarked er det sånn at det blir trekning hvis flere vil ha samme tingen og de siste gangene har det virkelig drøyd ut.
 var over 100 som hadde trykket 'skal' mens en 30-40 møtte opp(jeg skjønner ikke t det skal være så vanskelig å ikke trykke skal når du ikke mener det)men hadde ikke vært plass til flere rundt byttebordet uansett og det var masse å velge i(kan ikke akkurat velge og vrake i størrelser fortsatt mest small)
så ingenting med flekker eller høl eller manglende knapper eller glidelås så kan vel si 'standarden' var grei.

 jeg kjenner jeg begynner å bli litt lei av å ikke 'vinne' ting jeg har mest lyst på og så leve i håpet om at tingene er for smått og de bytter det tilbake neste gang (ikke skjedd så langt,selvom jeg tar med tilbake ting jeg har vunnet hvis det ikke passer) noen syns det er spennende med denne trekningen jeg syns bare det er kjipt men det er kanskje bedre å vite hva en gikk glipp av enn å ikke vite det - ta ett bilde av det så varer det lenger.


 idag hadde jeg feks lyst på en gul koffert,rosa koffert,limegrønn pung,dongriskjorte,grå kul cutout genser men dette er det jeg kom hjem med.:





 foreløpig vurderer jeg å beholde 2 shortser,4 gensere,en jakke,3 bomullstopper(yep),blå kjole, jeans jakke.caps.ellers ble det vekkerklokke,tesil,veske,barnesko.















jeg hadde selv med 3 poser; 2 med klær, og en med diverse kjøkkenting,dvd,barneting og annet smått

til uken skal jeg på freeshop på grønland med noe av det tilbake, det er samme sted som idag.

  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net