Søk i denne bloggen

onsdag 6. mai 2015

swapshop - klesbytting 8 mai

swapshop har klesbytting 8 mai

det er det offentlige byttemarkedet som har best kvalitet da de ser gjennom alt som kommer inn.

du får 'lodd' pr plagg som du bytter i andre ting.

 jeg skal ikke si så altfor mye om hvor fint det er som kommer inn fordi det kommer og går klær hele tiden så hva som er der da du er der er vanskelig å si, men personlig erfaring fra det jeg var på ifjor så er standarden bedre enn trade day.

 trade day har de siste årene vært preget av mange 'gribber' siden det er null kontroll der kan folk ta med mye rart og det har det vært preg av.
 skal ikke si hvor mange gribber det er(men 10% minst), men synd for de som faktisk tar med fine klær.

 har du da følt det samme, kan swapshop være noe for deg det er ikke tusentalls påmeldte og ikkeno hysteri det går rolig for seg,.. intil nå iallefall

det er mange som bruker 10tusen på klær i året,noen bare i måneden,
disse tror jeg ikke er på byttemarked, det er nok mer oss som er vant med å arve klær, som er miljøbevisst,prisbevisst og nysgjerrige
og som har ledig tid midt på dagen heh

her er det jeg tok på swapshop ifjor

5 av disse har jeg enda,
resten er byttet på andre byttemarked.

her ser du sånn ca hva man kan finne, og hva du kan ta med.

ikkeno joggebukser,treningstopper,
utslitte hullete klær med mangler,blåbærflekker etc





jeg skal iallefall dit, med ca 15 ting, kanskje du ser igjen noe fra 'salgsbloggen' :)


DRØMMER om at noen tar med noe av det her,
understrek drømmer,
men gjerne litt farger og



 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net