Søk i denne bloggen

lørdag 30. mai 2015

Loppis kolonihagen og fashion archives -kjøp

Først var jeg i etterstadgata på loppis i kolonihagen
utrolig mye der,ting og tang klær,bøker.
jeg kjøpte en strikket cardigan itt duffelcoat aktig fra zara til 50,-
og dvder til 10,-(burde kanskje sjekket at the walking dead manglet selve dvdene
hva skal jeg med ett tomt cover?som kostet 10)
(har og kjøpt feil dexter sesong. skulle ha sesong 8,7 har jo nettop gått på tv.
da gjenstår bare å se om noen dvder virker i det hele tatt )
hvordan voksne mennesker greier å lage så mye riper i dvder
så dro jeg på fashion archives ved youngstorget
lite lokale.10 selgere,mørkt lokale
men det første jeg så da jeg kom inn var hekla vesker som jeg har ønsket meg.
så 100 ble brukt der
var en del malene birger klær noen søte blondeklær og sånt til 40,-

på vei hjem var jeg inom ørti bruktbutikker.
-gatsby,med klær,tilbehør,hatter,etc
-evangeliesenteret(møbler,klær,kjøkkenapparat,vesker,så og si alt),
-bess (mestklær,små vesker,lite lokale, ikke min stil)
-og en ny bruktbutikk i jens bjelkes gate , nedenfor tøyensenteret. (der var det mye billig.retro cola fryseboks,småtteri,klær,dvd,bøker)

det er en hel del bruktbutikker denne byen
ellers denne uken var jeg innom bruktbutikken på kampen,der var det noen hatter men de var for små for meg ca 54cm.de har både klær,dvd,interiør,tilbehør.etc

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net