Søk i denne bloggen

lørdag 16. mai 2015

eurocash kjøp

av erfaring mener vi eurocash har best priser så vi handler mest der. men vi er og innom nordby supermarket(de har ett utrolig utvalg)

her er noen Ting jeg bruker å handle når jeg er på eurocash

-Felix erter med flæsk.
det blir en ertesuppe med kjøtt, 2 porsjoner i en 'pølse' pris 8,- pr stk






 
før kjøpte vi ertesuppen på hermetikkboks men denne smaker helt likt og til 1/3 av prisen


-Felix risgrøt 8,-, 2 porsjoner i en 'pølse'

 smaker som risgrøt,tykk,kremete








det blir litt gris og svinn med denne meballasjen. det beste har jeg funnet ut er å skjære av enden og kvise så mye som mulig ut





-Messmør gudbrandsdalen Ca 16,-(prim)
i norge koster primen fra 24-30 kroner

disse ligger blant pølser og osten



 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net