Søk i denne bloggen

fredag 29. mai 2015

Ting på tgr nå

50 kroner for en pitteliten sammenleggbar stol med frysebag

stor glassbolle for drikke med helletut 150,-


søte drikkeglass med beskyttelse mot veps
20 kroner bare(hvorfor kjøpte jeg ikke?)

søtt feiebrett med kost,kan jo stå på pynt,en husmors drøm
80,-


kule festivalføtter,plastbeskyttelse til å ha utenpå sko
når man ikke har støvler. kjempesmart og kul(hvoror kjøpte jeg ikke?)
jeg må ha.. men hadde ønsket meg røde eller gule


crupier caps eller hva det heter tror den kostet 30,-

stor sommerhatt til 80,-

rimelig søtt strand/picnic kurv

dette er fra TGR butikken i bogstadveien.
det meste jeg har kjøpt på tgr går i stykker fort
men det er jo greit da når det er billig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net