Søk i denne bloggen

fredag 22. mai 2015

bestille noe på platekompaniet til jul? kjøp nå så er du sikker du får det i tide

24 april bestilte jeg ett spill på platekompaniet.
det skulle ta 12-20 dager. det syns jeg var lenge nok men greit.

 siden jeg ikke har fått spillet så kontaktet jeg platekompaniet igår og da sier de spillet er midlertidig utsolgt fra leverandøren og de har ingen dato når det kommer inn igjen.


spillet ligger fortsatt til salgs, til tross for da at leverandøren er utsolgt?!  

en god kundeservice hadde sendt meg en mail om at det var utsolgt
så kunne de gitt meg en tid og at jeg eventuelt kunne slettet ordren
og kjøpt det ett annet sted

men alt jeg fikk var da; beklager forsinkelsen
pengene er ikke trekt før spillet er sendt og jeg får vistnok melding når det er sendt.

hvor lenge skal jeg vente liksom? får jeg det før jul tro?

edit: 15 juni sendte jeg en ny klage da jeg så spillet fortsatt lå til salgs med teksten 'på lager',... da mottok jeg spillet iløpet av 2 dager 
( tok  54 dager og 2 klager)

 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net