Søk i denne bloggen

lørdag 9. mai 2015

kampen tyven er avslørt

jeg har skrevet om det før; at noen har stjålet blomsterpottene, blomstene, dørmatten, julenisser,julesløyfen.
og nå sist på, lørdag, nummerskiltet mitt, som regel i en helg og nå mellom 14-18 midt på lyse dagen.

personen har og stjålet fra naboene selvom de hadde festet det med kjetting hadde de greid å ta det.

vi er rimelig dritlei at det ikke skal gå an å ha det litt fint utenfor ingangspartiet sitt.

 men nå så hadde naboen sett denne personen i det hun holdt på å nappe opp blomstene hennes. naboen hadde så sagt at hun ikke måtte ta blomstene hennes, men det hadde hun ikke brydd seg om som om det å bli tatt på fersken heller ikke gjor henne noe ei heller sikkert å slutte å ta tingene våre.
 dette var da en ung narkoman kvinne,bor sansyligvis i kommunalblokken

 andre i området er sikkert og berørt. nå vet dere iallefall hvem sånn ca det er

 hvis jeg fersker henne selv en dag...ligger den tyngste paraplyen og krykken klar..til whoppin'

 for dere som vurdere å flytte til området så er det som regel rimelig stille og rolig,utenom den kommunaleblokka hvor politiet utrykker til nesten hver dag, de 3 gangene butikken har blitt ranet, utenom de 3 gangene vi har fått ramponert bilen, 3-4 ganger brudt opp postkassa og alt som er stjålet.


 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net