Søk i denne bloggen

lørdag 23. mai 2015

hatter på ebay

jeg ser etter en ny hatt.
 jeg har flere. men det er en hatt jeg bruker mest,den er i strå og har hull og kan brukes i blest. den sitter og godt på hodet og kan knytes fastere.
kjøpte den på en damebutikk i porsgrunn for 250,-

det er og en egen hattebutikk på glasmagasinet, men jeg har ikke funnet noen jeg liker der. og da tenkte jeg ikke på pris heller.

på ebay kan man få hatter fra 50,- og opp

















-jeg likte stråcapsen i midten men syns 170 var litt mye
og sansynligvis får man en kopi.
-så da står det om stråcapsen øverst til 50,- men den er ikke modellert på en person så den ser sansynligvis rar ut på hodet.

ellers likte jeg hullene i hatten øverst i midten men 230,- er for mye
og den er stiv i formen og er sansynligvis ikke stiv når du får den etter en laaang tur fra asia

så likte jeg den hullete hatten nede i hjørnet. men den ser sikkert ut som den ved siden av til 210,- og den så ikke like fin ut. den vil nok heller ikke ha formen etter å ha blitt slengt hit og dit under transporten fra asia

hatten øverst høyre hjørne til 50,- mener jeg jeg har sett i gamlebyen i nice
der selger de og mange hatter ikke så dyre heller

ellers har jeg 2 hatter jeg kjøpte i en sidegate til rambla i barcelona

men det gjenstår å finne en som er like perfekt som favoritthatten


Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net