Søk i denne bloggen

mandag 18. mai 2015

firmaer som har komme dårlig ut i det siste

tv2 hjelper deg hadde for noen uker siden ett innlegg om lensway.
 det viste seg at lensway baserte prisene sine utifra om du hadde vært innom prisjakt først.
 da ble prisene lavere.gikk du derimot rett inn på lensway var prisene høyere.

 jeg har handlet på lensway, men nå er jeg mer skeptisk selvom det jeg kjøpte var billig.
 liker ikke sånn oppførsel,jeg skjønner at det gjør det men,burde vært forbudt

  xito kom nylig dårlig ut med at de hadde gidd kundene friends abonnement de ikke hadde bedt bestilt
man må altså inn og forandre selv.
(riste på hodet ) dårlige greier

  jeg har hatt xito abonnement i 3år nå eller mer. har ikke abonnement bare løpende trekk etter bruk,ett aktiv abonnement,ikke det mest lønsomme for alle men for meg som bruker mobilen lite.(desutten har jeg 2 mobiler)
de bruker telenor sitt nett og det er stabilt.jeg har over 1000 på kontoen der så kan ikke bytte om jeg vil heh


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net