Søk i denne bloggen

onsdag 20. mai 2015

popcorn

coop stopper salget av popcorn i danmark pga hormonforstyrrende stoffer i emballasjenmen stopper ikke salget i norge.



  jeg kjøpte en pakke garant popcorn sist jeg var i sverige.
 virker ikke som den posen er innsmørt med noe stoff fordi posen er veldig tynn og popcornene brenner hull på posen hver gang jeg popper selvom jeg da stanser før alt er poppet.

 ser og ut som posen er resirulert og ubleket.


eller syns jeg den smaker er helt grei ikke for mye
rart pulver som sitter fast på fingrene

saltet,uten salt ville det jo smakt som papp




  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net