Søk i denne bloggen

lørdag 1. oktober 2016

når man tror man har funnet opp noe nytt og smart er det bare ett googlesøk unna for å avkrefte det

igår fikk jeg en flekk på buksen og da tenkte jeg; hadde det ikke vært smart hvis det fantes remove stain pads som man kunne ha i vesken.for kvinner og mødre.
har og tenkt på dette med tanke på ting med flekker som blir byttet bort/kastet.

en pakke med 6 papir - våttserviett for forskjellige typer flekker.

  så søkte jeg på det idag og jaggu meg finnes det jo fra før. man tror man er kreativ og oppfinnsom og er alene om ideen, men neida. shout wipes instant stain remover
og en flekkfjerningspenn til ca 25 kroner. de har til og med fått 5,5 stjerner av 6 av kjøperne så de virker med andre ord.

som christian strand trudde han var da han fant opp en app som skulle si fra når det var tiss eller bæsj i bleien. 

 men jeg vil si det er dårlig markedføring da siden jeg aldri har hørt om det.

 min ide er litt annerledes siden jeg ville hatt de uten farlige kjemikalier og med edikk,natron, og sånne ting. 6 ark for de vanligste flekkene og i miljøvennlig soyaplast og resirkulertpapir.
og ¨så miljøvennlig med tanke på man kan bruke klærne lenger når de er flekkfri.
hadde tenkt å ha en pris på 20,-(vet ikke om det ville dekket utgiftene men hvis prisen var høyere ville det kommet kopier solgt på ebay feks som ble solgt billigere og folk kjøper billig)


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net