Søk i denne bloggen

fredag 21. oktober 2016

med argument 20 av 24 hustander for å få getpakke så ble det - canal digital

på generalforsamlingen ble det bestemt av de ville gå for en get pakke siden 20 av 24 hustander hadde get fra før så da kom det ikke mange på møtet heller.
 hørte ingenting.
 før i oktober fikk brev fra get om at de vil ha tilbake boks og alle kabler. jeg klødde meg i huet og lurte på hvorfor når vi sikkert snart skulle få en totalpakke. ?
så noen dager senere fikk vi brev fra styret om at vi skal bytte til canal digital.
 trudde det var get som var avtalt? lette etter papirene (har greid å rote vekk papirene) hva syns 24 av 24 hustander om det da? er det ikke meninga at det skal tas opp?

 selv syns jeg det er helt greit så får jeg prøvd hvordan canal digital er etter 16 år med get/upc håper det er bedre på kundeservice.
styret sa de fikk en bedre deal og derfor valgte canal digital.

 liker ikke så veldig å levere tilbake pvr boksen da siden jeg har hardisken full av opptak så er det fortsatt spørsmåler om emailen( har canal digital online.no mail?)og sette seg inn i noe nytt.
nå holder jeg på å overfører fra pvr til dvd hardiskboksen.
 og fra 1 januar blir det da canal digital. (står ingenting om boks som koster nesten 2000,- regner med vi får regning på det og og ekstra for ditt og datt etter mye styr= ingen penger spart. rimelig sikker, men kanskje bedre kundeservice)

edit: fattern sier han ikke har wifi på sin canaldigital pakke og dette er noe man måtte kjøpe i tilegg så her er da første ekstrautgift. ser den koster 1000,-. så må man sikkert ha ekstra boks til soverommet, ser det koster 1000,- + 30,- i mnd
da er da ingen som bruker ledning nå idag? alt er jo trådløst, men neida da skal det da være noe ekstra mhm..noe annet er at de skal inn i leilighetene å montere opp sånn at da kan man sikkert ikke bruke get lenger heller hvis man fortsatt heller vil ha det.

hva betaler vi nå;

bredbånd:
bredbånd 399 telenor adsl 25mbt(dette har både ledning og wifi)
analogtelefonlinje80,-
tv:
150 husleie get avtale
99 for pvr boks
50 for ekstra miniboks
150 for ekstra kanaler

tv+bredbånd/wifi=930,- i mnd altså 11150 i året yiikes(burde kanskje regnet over det før)
( bare 1800,- var påtvunget utgifter i husleie , resten har vi da valgt selv)

etter det jeg har regnet ut koster da canal digital med ekstra bokser og mnd utgifter 6000 første år
så da er det spart inn etter 6 mnd?! og de månedlige utgiftene skal da bli deretter 1/3 av hva jeg betaler nå.

edit: idag står det i aftenposten at canal digital kabel har flest misfornøyde kunder
eeeeh

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net