Søk i denne bloggen

lørdag 22. oktober 2016

valg av loppis



idag var det mange loppiser på diverse skoler i oslo. synd for været er æsj og uten motorsykkel så rekker man umulig alle.
 planen var å dra på marienlyst og ullevåll og kanskje vindern skole, tror standarden er litt bedre på den kanten, men siden det var spådd sludd og det er mye vått løv å sykle over og iskaldt, så ble det grunerløkka skole istedet med ett bakkgårdssalg over gata også.

 syns og prisene var litt stiv.
hvis jeg hadde kjøpt ei jakke til 500(regner med det da er ull eller designer så ville jeg blitt dritsur hvis jeg kom hjem og så det var flekker.)
 vurderte en DAY grønn haremsbukse('ser ut som du har bæsja i buksa'- bukse) men stoffet var typen; 'skrukker seg hele tiden- rayon' og regner med den sikkert hadde kostet 100,- så kjøpte ingenting.


 kjøpte derimot mat på vei hjem. karbonadedeig på bunnpris 2 for 80,-
irriterende nok utsolgt for grans cola x men store berg med coca cola :/


 Søndag var jeg på vålerenga skole og kjøpte dette på posesalg totalpris 50,-

Moods og norway joggesko , lee snekkerbukse, fake saueskinnjakke, makrame sandaler, cardigan med cashmere blant annet. ikke alt var flekkfritt den gule jakken er det en svart flekk på ermet og orange flekker på hekla cardigan som og har noen steder der heklinga har gått opp i heklinga.
men jeg føler totalt det var verdt det.

har satt meg noen regler at jeg ikke skal ha ting med; flekker,ikke akryl,ikke viscosejersey,ikke ting med hull
ikke small - det gikk jo helt skeis enda jeg så gjennom ting før jeg dro.
sikkert mye bra som lå igjen da de stengte men det var så store berg av klær at umulig å greie å se gjennom alt som vanlig angrer jeg på det jeg tok heh. note to self: man trenger mer enn 1 time


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net