Søk i denne bloggen

søndag 30. oktober 2016

anbefales

man skulle tro freia sin rett i koppen kakao ville være best men selv liker jeg beste toro sin. smaker nesten ingenting freia sin til tross for at ingrediensene er så og si lik. kanskje den er best kald.( for smaker melkesjokolda god når den er varm?) i hele år har toro sin kostet 17,- men nå som det er blitt kaldere spratt prisen opp til 28,-

toro RIK- anbefales
















selvom disse daddlene ikke inneholder 700 gram, som det står på pakka, så er det forsåvidt grei pris 25,- for 533gram.  jeg bruker disse i raw food karameller de er skikkelig bløt og seig og samler massen best.


veske med spagettistropper anbefales ikke, gnager seg inn i skuldra.




bruno banani bh med metall som irrer grønt
sverter over på klær under bruk.
vanligvis bruker hempene mine å ruste orange.
men denne altså, grønt overalt.
bh med metall anbefales ikke





  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net