Søk i denne bloggen

fredag 28. oktober 2016

ting man ikke var klar over

tv2 hjelper deg igår sjekket de blant annet originale iphone ledninger mot falske ledninger.
 det er mange som har uoriginale ledninger fordi de er billigere.

jeg viste det kunne være brannfare pga for mye strøm, men så lenge ledningen ikke blir varm skal det vistnok ikke være noen fare. (derimot er det mange originale ledninger jeg har som blir varm under ladning.)
og at strømmen tilført kanskje ikke er like høy, at det kan ta lengre tid, noe jeg tenkte, men heller det enn brann.

 uansett, det jeg ikke var klar over var at strømmen som går gjennom ledningen er ulik og at det faktisk kan skade mobilen og batteriet. og forringe mobilens levetid.

når det er sagt, har jeg en ipone 4  med uoriginale ledninger og den fungerer enda.
jeg lader stort sett via usb på pcen.

  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net