Søk i denne bloggen

onsdag 26. oktober 2016

igår var den lengste dagen i mitt liv

jeg våknet 06:30 for å følge nevøen min på reklameinnspilling.
det ble sagt det skulle være i oslo men så fikk de ikke hus og vi måtte kjøre helt til sørumsand. (hvor vi heller ikke er kjent) vi fant frem og ble stuet inn på ett barnerom og fortalt det ville vare til 20:00 altså 11 timer.
da vi kom filmet de mat.som reklamen handler om.
vi dro til lillestrøm og strømmen i noen timer mens nevøen min satt å spilte på ipad og iphone på location.

kom tilbake i 16-17 tiden og ble lovet å få sitte i stuen. da filmet de film 1. (altså første filmen startet ikke før 16-17 tiden) vi ble stuet nok en gang inn på barnerommet sammen totalt 11 personer,sekker,klær,.og satt så der helt til over klokken 21 mens film 1,film2,så film1 og så film 2 igjen ble filmet.

det var både tv og ps3 på rommet(som var en gutt sitt) men lysfolkene trengte stikkontakten og ellers måtte folk lade mobil og nettbrett hele tiden.
skulle tro de som filmer reklamer iaff hadde med skjøteledning?

 cateringen, tror jeg det var, spurte om vi ville ha noe,og etter 2 timer kom hun med en flaske springvann. og vi fikk 2 biter av en lompe med smeltet ost.
nevøen min hadde bare spist kjeks.. på 13 timer. og var sliten i nakken pga all ipad spillingen men ellers var han i god form.

 jeg derimot syns det var bånn i bøtta og det var den lengste dagen i mitt liv.

 tenk at skuespillere sitter sånn hver dag i 3-4månder og greier å holde seg i karakteren hver gang det er filming. uuuutrolig

  Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net