Søk i denne bloggen

lørdag 15. oktober 2016

hvorfor forandre på ting som fungerte

biblioteket har forandret på nettside layouten.
som vanlig gjør det det vanskeligere å finne ting
 hvorfor bruker folk penger på å gjøre om ting som fungerer?
igår var jeg og på bunnpris der hadde de forandret på hele butikken hvor ligger ting nå liksom?
 greit man venner seg vel til ting men det koster ekstra tid og energi

 biblioteket sier de fortsatt vil forandre ting utover året ?!! skal det ta år?jesus
har sendt klage til biblioteket på ting jeg likte som er forsvunnet.

 jeg måtte faktisk inn på wikipedia idag for å finne ut ting siden nettsidene er mangelfull

 ting som ikke er lenger:
-karakter av andre brukere og at du selv ka gi stjernekast forhimdrer en jo fra å stå 12månder på en film de fleste syns er ræva
- det brukte å stå hvor mange uker det var igjen på min side til du sansynligvis fikk sett filmen det er nå vekk ser heller ingen steder hvor det står hvilken plass jeg er i køen.
 nå står det bare ubrukelige når jeg reserverte det. det er helt uinterresant for meg desutten står den ikke etter dato men hulter til bulter fra 1 plass september, til 2 plass juli, til mai, :/ ikke står de alfabetisk heller
-hyperlink mangler for å få sett på filmen i tilfelle du må slette noe siden det bare er plass til 30 reserveringer - det er ingen bilder lenger ,regner med det sikkert kommer omsider
-har trykka på at jeg vil ha email når jeg kan hente, men idag da jeg gikk inn på sidene lå det noe til henting uten at jeg har fått mail
- da jeg var å hentet ut ting på torsdag og så fikk jeg lånt en film som ikke var reservert på meg
noe man ikke kunne før. altså mye som mangler i systemet

så hva prøver jeg å si?jo
hvorfor forandre på noe som fungerer og bruke penger på å gjøre ting vanskeligere

edit: 2 uker senere har de fortsatt ikke ett fungerende system.
var å skulle hente en dvd igår da jeg printet ut lapp stod det ikke nummer.
jeg lette, men fant den ikke. gikk så til  skranken i kø for å be om nummeret. gikk så bort til hylla og lette på nytt,fant den ikke. gikk så i skranken for å få hjelp. hun fant den ikke, men hun skulle gå fra jobb så jeg måtte få  hjelp av noen andre. hun fant den heller ikke og i system stod det den skulle ligge der. ei anna ei hjalp og til uten å finne. måtte så slette den fra systemet og jeg må stå på venteliste på ny, bare 33 i kø....
ikke fikk de til å plasser meg først i køen heller noe de sa gikk an før.

 - Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net