Søk i denne bloggen

tirsdag 4. oktober 2016

facebook feed reklame mekka

facebook kunne vært bra det hvis de ikke hele tiden oppdaterer det til det dårligere.

  en av fordelene med å like sider er at man fått opp det nyeste altså som blir lagt ut akkurat nå fra alt og alle så man slipper å gå inn på 3000 nettsider hvor det ikke står noe 'nytt' annet enn nyhetssider og lignende.

 de siste måndene syns jeg det har vært lite på nyhestfeeden. og jeg begynte å trykke litt her og der satt så feeden til å vise ALLT og stjerna noen favoritter men funker det? nei

har nå slettet meg fra en hel haug sider i håp om å få opp det som faktisk er nytt.
men nei, hva vises nå? jo, de siste 10 innleggene fra de samme sidene.
 om jeg så går inn 4 timer senere så kommer de samme innlegga opp jeg så for 4 timer siden under SISTE NYTT enda jeg VET det legges ut hundrevis akkurat NÅ.
  har og trykka på 'vis færre slike innlegg' men vet datamaskina hva slike innelgg er da? får av til spørsmål hvorfor jeg vil se færre og da sier jeg ser for ofte slike men HVA FAEN ER SLIKE og vet facebooksida hva jeg mener med slike.

 jeeeeeesus
og hva betyr se mindre av når de ligger på nyhetsfeeden hver dag selv når man trykker se mindre av? hææh hææh
spamming









 jeg trudde og nrj var lagt ned siden jeg ikke hr sett noe av de i feeden min på mange år, men neida de eksisterer de og trykker du deg selv inn på sida har de lagt ut noe for 5 minutter siden men ifølge facebook da så er det tydeligvis hverken topphendelse eller nyeste

når firmaer har da 100.000 følgere så tror de sikkert at 100.000 ser hva de legger ut
men nope det gjør de ikke. FIY
desutten burde de ikke vært lov å legge å legge ut innlegg etter innlegg med bare ting til salgs.

etter å ha sitter å slette med fra sider og trykket vis mindre av fra feks platekompaniet
for så at det er innlegg fra de hver dag likevel og andre ting som hr dukket opp
som gjør at facebook fremstår bare som reklame. for ingenting hjelper med mindre du disliker
og det er gratis for firmaer i motsetning til hva det koster å reklamer i post og på tv.













innsnikende lureri


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net