Søk i denne bloggen

lørdag 18. juli 2015

viaplay



jeg har sett viaplay appen på både ps3 og smarttven men vært i tvil siden man ikke har sett hva de har før man bestiller.

de har lenge hatt prøveperioder,men jeg liker ikke å regga bankort.og før var det vel bindingstid og tror jeg.

men så fikk jeg en filmkode til viaplays filmutleiebutikk
det var jo en prosess.
her MÅ man registrere seg og Må ha abonnement bare for å få leid en film.
dyr filmbutikk har de og 49,- pr film.
så da valgte jeg en prøveperiode,ingen bindingstid MEN man MÅ registrere ett bankort selvom det da er gratis prøveperiode.




her er noen filmer
fra filmleie 49,- pr stk

ganske greit at man kan sortere etter årstall,blockbusters,etc








 
alt dette gjorde jeg da bare for å få sett denne gratis filmen.
ikke var filmen no bra heller,taken 3, hvis noen lurte.






 noe av inholdet jeg familie venner og andre gjester
har sett på









men nå har jeg sett det meste som ligger på viaplay abonementet(ikke kjøpefilmene)
de har ganske mange filmer fra 2014,2013 og så noen eldre. ikke de mest populære seriene,men sånne som går på tv3 + mad men. mye for barn og.






 som dere ser er oppsettet
/layouten
ganske enkel og fin

sport er vel det eneste jeg ikke har sjekket ut.
har heller ikke prøvd appen
på mobil.(nettbrett har jeg ikke)




underveis i denne månden har det blitt lagt til nye filmer.
jeg skulle ønsket meg det lå 'nytt inhold' så man slapp å bla gjennom alt hver dag for å finne nytt indhold.
det ligger ikke på tv-appen, men på pc programmet.
(etter at jeg formaterte pcen har jeg ikke fått viaplayen på pcen til å fungere) 

og hvor hyppig det blir lagt til nytt hvis man skal leie det hver måned så har man til slutt sett alt og hva betaler man for da 2-3 nye filmer som er fra 1995-2014? for 90 i mnd?

men jeg er veldig fornøyd med det jeg har sett denne prøveperioden.
enkelt oppsett, jeg fikk og en evalueringsmail tilstendt om hva jeg synes,de er interressert i hva kundene mener(det er det jo langt fra alle som bryr seg om)

det er og veldig enkelt å si opp. det stod neste betaling ville skje 29 juli.så da stoppet jeg 28 juli.
det er bare å gå inn på pc programmet og kontoen, avslutte. easy picy.

fra før har jeg prøvd HBO nordic i en mnd det var det nesten bare gammelt fra 1970 tallet og game of thrones(som likevel kommer på nrk) så det er uaktuelt å betale for det.  

netflix har jeg ikke prøvd enda.

 med det samme kan jeg nevne plejmo som er en filmleie nettjeneste,(ja navnet er teit) som ble opprettet etter film2home og headweb fusjonerte. de har leiefilmer fra kroner 3,- så nettop 3 filmer med min utestående saldo som vistnok ville bli slettet hvis jeg ikke brukte de opp.


 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net