Søk i denne bloggen

lørdag 5. juli 2014

kylling indrefilet - eurocash sverige edition

kylling indrefilet

 jeg så rose poultry hadde indrefilet så da kjøpte jeg den, og den var smekke god.(kan bli litt skeptisk av 80% kjøtt men)
jeg liker å steke kjøtt godt for å drepe alle bakterier,det har blitt endel surmulig fra andre til middags som ikke liker tørt kjøtt,men
 uansett hvor lenge jeg stekte den så det ikke ut som den ble tørr.

 jeg lurte faktisk på om det faktisk var kylling eller ett annet dyr fordi jeg er ikke vant til at kyllingen er sånn i konsistensen. men godt var det...

 (her 2kg versjonen til 100,-)

 rose poultry filetene inni,blank fast kjøtt uten såkalt 'fiber' struktur














 ..så,av en eller annen teit grunn, tenkte jeg å prøve eldorado og willys sin kylling indrefilet.
ikke fordi prisen var billigere, det var det ikke, men for å se hvordan de er kanskje bedre med tanke på mer kjøttinnhold skulle en tro det..eldorado 83% kjøtt/saltlake willys 90%/saltlake



 niiicht, stor bommert. tørt med en gang.
 jeg mistenkte de bare har tatt en vanlig filet og delt den i små biter eller at vanninhold er bedre for tørrheten?
3% mer kjøtt skulle vel ikke utgjøre så mye,nå husker ikke om  rose poultry har saltlake isåfall er det vel der det ligger.
jeg iaff foretrekker at det ikke er tørt fremfor mer kjøtt,tydeligvis...trudde aldri jeg skulle si det men,there it is.

rose poultry anbefales for de som ikke liker tørt kjøtt
. eldorado og willy anbefales ikke med mindre man er glad i å tygge
pris ca 60,- for 700 gram

 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net