Søk i denne bloggen

søndag 26. juli 2015

PUUH endelig klesbytting igjen


på mandag starter lush sine klesbytting dager.
(har nå bare 7 poser med klær på loftet, grøss)

 og det gjelder alle butikkene. (tror jeg)

jeg har byttet to ganger på lush på byporten før. første gang hadde de en egen reol til dette,ikke store området, men andre gang var det bare ett lite bord. det var og ganske lite klær som lå der.

så ikke få opp forhåpningene, men hvis ingen drar dit å bytter vil det jo heller ikke ligge noe der.
 noen butikker har større lokaler. se på facebook siden deres etter bilder.


 nå skal jeg på loftet og plukke ut klær

edit: var der idag tirsdag,da hadde de ikke fått inn noen klær.
jeg la igjen 4 ting for å se om det får igang noe( men  jeg føler jo ikke at det er min jobb :/ )

kanskje folk fikk for kort frist,kanskje folk er på ferie..who knows,det vi vet er at det er mange bytteinterreserte der ute 

Edit: mandag 3 august
Var der idag og byttet til meg dette



 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net