Søk i denne bloggen

torsdag 9. juli 2015

get,get,get

for noen månder siden mente get at min søster måtte ha en ny boks da den gamle ikke virket lenger(so they say, jeg bor en gate lenger opp og jeg har fortsatt den gamle grå.)

hun måtte da ha ny boks og de sendte vel 3 microboksern som hun ikke kunne bruke siden de pingleboksene ikke har scart eller tilkobling til gammel kassetv. hun måtte da ha pvr-boks.(på elkjøp for å bytte, 3 bokser overfakturert, etc styr)

nå nylig sluttet den pvr-boksen å virke og de mente nok en gang hun måtte ha ny.

 etter å ha brukt den nye boksen ca 1 døgn sluttet den å virke igår kl 19(etter at get har stengt for dagen,seff)
vi sjekket ledninger og alt som var,slo av og på, men det var og bare snø på de analoge kanalene.

gikk inn på get.no(som vanlig fordi man tror get har forbedret kundeservicen) for å se etter driftmeldinger i området.
seff stod det ingenting der.
00:30 stod det at en kanal ikke virket og 17:15 at get appen ikke virket men ingenting om at alle kanalene var borte.

da vi ringte idag,når kundeservicen er åpen, mente de de måtte inn i leiligheten for å se på uttaket.
vi mente de burde se på saken og NEMMEN viser det seg ikke det er hele borettslaget det er feil med.

er det virkelig sånn at de ikke har ett datasystem som alarmerer når kabeltven er nede i ett av de 1,2 millionene kundene de har? og at man kan stenge kundeservice kl 17? når man kan se på tv 24 timer idøgnet?
JA, TYDELIGVIS
kundeservice =ræv


 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net