Søk i denne bloggen

onsdag 22. juli 2015

kiwi kundeservice

sikkert noen som fikk med seg at noen weetabix pakker inneholdt rottebæsj.?!
det var bare en pitteliten beskjed i nyhetene før den forsvant.(så kan hende du missa det)

 men jeg fikk den med meg fordi noen delte linken. og fordi jeg hadde weetabix. hadde spist halvparten,blandet det i muslien og kastet pakka. så jeg viste ikke om jeg hadde weetabixen fra det parttiet(har ikke kjøpt ny enda,vil nok ta noen år)

 jeg kontaktet kiwi på facebook og spørte om den butikken jeg handlet i hadde hatt det gjeldende partiet,men det viste de ikke.
de ville derfor sende meg ett gavekort på 100,-

 jeg fikk gavekortet, men når jeg skulle bruke det virket det ikke.kortfeil. de i kassa mente kortet var gått ut på dato,står 1 år fra 25juni 2015,dott, og sånn i stedenfor å inse sin egen feil,ikke kunne de taste inn nummeret på kortet og det ble kø. jeg måtte da drite i å få brukt kortet.

 jeg meldte fra til kiwi og da fant de ut at de har jo skiftet system uten å si fra til butikkene.
jeg måtte da opplyse om hvilken butikk jeg tenkte å bruke det på. :/ dette gjorde jeg,hørte ingenting gikk på butikken for å prøve,nok en gang feil,men hun i kassa prøvde iherdig da denne gang.
 sendte så en ny melding og hørte om det nå skulle virke?
nå er det gått nesten 1 måned og de har bedt distriktsjefene orientere butikken.vistnok.

...jeg tror jeg venter noen månder.

det er ganske god kundeservice å gi meg 100,- uten engang å be om kvittering
sånn er det ikke mange andre som er,tross de har gidd dårligere kundeservice.
når det gjelder kiwi butikkene,handler jeg der kun fordi det er billig
for kundeservicen,rotete, skittent,ingen norske som jobber der-kan jeg greie meg uten


 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net