Søk i denne bloggen

torsdag 23. juli 2015

Get hd pvr boks - kostnader for repriser og annet dritt

Da er pvr boksen i hus og har testet den noen dager. (tror jeg fikk en brukt boks.brun strikk rundt ledningen og boksen var allerede 'on') men men

-den kan både henge og ligge.

-som på microboksen er oppsettet/layouten enkelt og fint. det er lett å ta opp noe,man bare går inn i tv guiden og trykker på det man vil ta opp og trykker på den røde opptaktknappen. trenger ikke taste inn dato eller tidspunkt.

de kuttet ut scart ledninger fordi de mente hdmi var bedre, nå har jeg glodd og glodd for å se forskjellen, men jeg ser ingen forskjell på scart tilkoblingen og hdmi.

-denne boksen har 2 scarttilkoblinger kontra de andre boksene de har som har ingen.

 -hvis man har internetttilkobling kan man og bruke den til å leie filmer,sjekke været,nyhetene,forandre på kanalane og abonnementet (men hvor er instillingen til internett?) og hvorfor kommer jeg meg på nett når jeg ikke har tastet inn passordet til internettboksen?merkelig

- noe annet som er litt irriterende er at når du har lagret kanalene du har så kunne man før hoppe over kanalene du ikke har med å trykke på kanaler opp/ned tast. nå må man trykke på en blå tast

men, hva er det viktigeste? jo, innholdet på det du betaler for. som da er selve programmene nå sommeren består av repriser og du kan velge selv 18 valgfrie dritkanaler så må man jo spør seg selv om det ikke er annet å bruke pengene på.

200,- påtvunget kabeltv i husleien
150,- frivillig betalt for startpakke
50 frivillig for ekstra boks på soverommet
99 frivillig/påtvunget pga manglende scart for pvr opptakfunksjon/ scart tilkoblingmulighet
1200,- påtvunget for tv lisens  
=7200,- i året
(til å bli kvalm av)
+ programblad 1600,- i året(get boksen har  programoversikt,men det du sparer i tid.. )



 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net