Søk i denne bloggen

lørdag 18. juli 2015

get - kanaler

det siste året har flere kanaler forsvunnet.

først: tv2 filmkanalen som ble byttet med tv2 humor(heldigvis valgfri så fjernet den)
så nå nylig ble star og showtime borte

nå er det nesten bare naturkanaler og barnekanaler  å velge i.
22 faste kanaler og 18 valgfrie.


 jeg ser jeg har vgtv på miniboksen, men den ligger ikke blant kanalvalgene

 jeg har startpakka dekoder til 149,- + det som inngår i husleien 200(tror jeg)

ca 350,- i mnd

og ser mest på tvnorge,tv3,tv2,fem
alle utenom fem kan ses på analoge kanaler uten dekoderpakke til 150,-
kunne spart 1800 i året
eller feks hatt viaplay og netflix

de analoge sendingene slutter i 2017 tror jeg, da må man ha boks eller apper/smart tv/internett

kabeltv'ens død skjer i ?!?

 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net