Søk i denne bloggen

onsdag 2. juli 2014

nike dri-fit = shit

jeg stod lenge og vurderte disse sokkene for ting holder sjeldent det det lover.
hindrer svette og hindrer gnagsår liksom hvor fantastisk er ikke det.

 http://www.gsport.no/produkt/229153/nike-2-pakk-loep-dri-fit-sokk?cid=_adwordspla_cpc&gclid=CLPi1fqcp78CFcr2cgod6mUAYw



men jeg valgta da disse(drar meg i å håret og ønsker å skru tida tilbake)

drifit skal liksom transportere svetten bort fra kroppen og det skal hindre gnagsår




- først og fremst er de veeeldig trange og små i størrelsen jeg valgte 42-46 størrelse
og bruker vanligvis 38. hadde problem å få den på
-kjente fort det ble litt tynt og rart,det gnissa
-ble så bløtt
-det ble gnagsår
=etter 2 timer sitter jeg her med gjennomvåt sokker,3 nye gnagsår og tærne mine er svisker av all fuktigheten.

hadde tenkt å si det var positivt er at det ikke ble tåfis, men det er ubetydelig i denne sammenheng.

IKKE KJØP - anbefales ikke

 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net