Søk i denne bloggen

tirsdag 1. juli 2014

ting selges på - finn.no

jeg liker å kikke på ting som gis bort på finn(har endel innlegg om det), men for ca 2 månder siden ble det gratis å legge ut annonser på finn.no og jeg har selv solgt 15 ting der nå på 1 måned.
samtidig som jeg sitter å legger ut annonser og avtaler møter kikker jeg på hva andre selger,(og hva som gis bort seff) det er mye rart og kjedelig, men og endel kule ting

 utkledningsdrakter til barn.

 buzz og ninja turles













vinhylle













kult gatekjøkken - er dog solgt nå















denne  bmw tråbilen var og til salgs her en dag



















smart stompa møblemang
med pult og stol som kan bli en ekstraseng under


 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net