Søk i denne bloggen

lørdag 5. juli 2014

GET ( this shit outta my tv)

Man blir da påtvunget GET kabeltv fordi det sies at det lønner seg for ett borettslag.
man får en DEAL
  etter det jeg har regnet blir prisen den samme om du bestiller kabeltv fra en leverandør selv, men når borettslaget har bestemt at de vil ha feks GET så må du ha det eller betale mye ekstra.

nå idag som mange har både netflix og hbo nordic internett så tenker jeg det er på tide å tenke nytt.
 mange betaler da for kabel tv de ikke ser på, desutten må man ha en boks når de analoge sendingene slutter boksen koster minst 100,-(+leie, +startpakken) 350,- uansett

UANSETT jeg har da GET(til tross for at tven min kan ta rikstv eller canaldigital idtv-kort og jeg kunne sluppet boks og tatt opp på hardisk) pga borettslagets GET-avtale.

det er sikkert noe bra med get,de har mange bokser å velge i,noen velger de kanskje frivillig..

men noe som irriterer meg er den arrogante(monopol) holdningen til get.

 av og til får jeg en sms om at de er nede i natt pga oppdatering ellerno men plutselig en dag var flere kanaler vekk, jeg lurte da på hvorfor og da fikk jeg vite av chat-verten på get.no at jeg hadde for gammel boks. hva med å sende ett brev,email,sms om at det nå vil forsvinne kanaler pga din gamle boks?hva med en rullende melding om at de med gammel boks mister kanaler? nei ingen info til tross for at man har vært kunde i 15 år.

  forstå det den som kan
hvis jeg kunne valgt hadde jeg kanskje funnet ut at andre er like dårlig,men da hadde det iaff vært mitt valg

NEI TIL BORETTLAGS KABELPAKKE





Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net