Søk i denne bloggen

mandag 9. april 2018

loppis og brukt

da et det igang med loppemarked igjen for vår-sesongen.
 men det er og mange bruktbutikker og de har åpent hele året.

før i uken var jeg innom marita bruktbutikk i markveien.
der var det salg på sportsutstyr.(for ikke så lenge siden kjøpte en en 3d blurayspiller der for 50,-)

og fretex alnabru




 i helgen var jeg innom
  lørdag:



-  uranienborg skole loppemarked det føltes litt lite og trangt. klær og leker i samme rom. 100-300 for ei brukt jakke. fant ingenting jeg ville ha.


-  vestkanttorget bruktmarked mye folk til tross for snødekke og litt kaldt.noen solgte klær for 10,-------
eneste jeg så er jeg kunne tenkt meg en grå alpelue.



sagene skole loppemarked

-  sinsen brukthandel ( på vei til hasle)


-hasle skole loppemarked

  (kjøpte en snekkerbukse som jeg har ønsket meg. men når jeg kom hjem fant jeg ut den var for gravide. typisk) 

søndag



-  ekeberg skole loppemarked
første gang jeg er på dette loppemarkedet. lang bakke, sving på sving hadde det bare gått en vei rett opp.

 kanskje utplukket på slutten av dagen men det så ut som det kanskje har lugget ute i snø og regn? flekkete,hullete, mangler,
harry potter marionett innviklet tråd jeg ga opp.
sko til 10,-  stroppa manglet.(her kunne man kanskje bare byttet ut med ett silkebånd)

 så var jeg på hasle igjen på vei hjem. der kunne man betale 30 kroner for en stor europris pose og fylle opp.
jeg så og på finn at det idag var loppis på sinsen brukthandel. det stod ingen plakat om det da jeg var der igår. men så ut som var mest 80tallsklær.

 i april er det og mange byttemarked bla. den store klesbyttedagen

 siste gangene har hasle vært på vallhall.
det er stort og føltes ikke så trangt men jeg følte jeg fant bedre ting da hasle var på hasle skole.
men det var og rimelig trangt foran nips og glass. da anbefales mer å gå på bruktbutikk som marita og fretex alnabru .der det er litt roligere.det er flere bruktbutikker i markveien.
antikkvarehuset og sinsen er mer for spesielt interresserte i krigsting,teak, og antikk. dyrt,trangt,stablet og rot.


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net