Søk i denne bloggen

tirsdag 17. april 2018

en dam av noe mistenkelig

skulle hente klesvasken for å henge den ut.
 letet så etter en del til stativet uten å finne den.
istedet fant jeg en lysegul dam foran toalettet. hva kan det være tro?(kjente irritasjonen fylle kropp og sinn.har jeg tråkket i det å spredd det over hele leiligheten?)

jeg spørte så ; 'har du vært på do? isåfall ikke tråkk der for der er det muligens tiss'

 hva gjør han så? jo han tar hånduken å tørker det opp og sier det er så mye tiss på hånduken fra før.

 WTF?

 og så henger han den opp igjen.

MF?

 hærregud.

 jeg mistenker at de fleste gutter ikke har noen form for opplæring i vasking. og hvis de noen gang fikk det tenkte de sikkert mest på tits and ass tits and ass tits and ass,
 mens de kunne tenkt JIF OG PAPIR JIF OG PAPIR ELLER AJAX OG KLUT

 at vi ikke er sykere enn vi er er av hygeniske årsaker er jo tydeligvis bare flaks.
 influensa? åja en som ikke har vasket seg på henda
omgangsyke? åja en som ikke har vasket seg på henda
matforgiftning? åja en som ikke har vasket seg på henda

så skal du på besøk med en gutt foreslår jeg at du tørker toalettet med såpe og papir(har sikkert ikke såpe..og sikkert lite papir igjen på rullen)
bruker papir på doknotten og vasken og tørker deg med papiret.

og skal du få besøk av gutter...
må alt vaskes og byttes etter de har gått
jippiii

rekk opp hånda de som vil invitere de




  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net