Søk i denne bloggen

lørdag 13. november 2010

mona lisa ristorante

jeg var å spiste på mona lisa restaurant 2 etage i grensen i oslo idag.
bare fordi jeg hadde gavekort,for ellers går det i 10 kroners marked og middag hjemme.
når man betaler 290,- for en middag( indrefilet chateu briand.)så tenkte jeg jo da att det ville være noe kjempebra både utseendemessig og smaksmessig så skuffelsen var jo der da dette kom på bordet.
sånn så det ut jeg har ikke rørt noe før jeg tok bildet.


smaken var jo helt grei,smaker som hjemmelaget.
ikke så vedig mørt kjøtt.


lurer på hva hellstrøm hadde sagt om dette.













til dessert tok jeg en sveitsisk sjokoladekake
den var smal og liten litt moussekrem aktig med litt nøtter,med mye krem oppå.helt grei,litt kvalm. kostet 79,-









her er en eplekake,den var vistnok god. 79,-





Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net