Søk i denne bloggen

søndag 28. november 2010

gis vekk..ja på finn.no igjen

eh ja jeg er endel innom gis vekk på finn.no for man må følge med for å gjør ett kupp. selv har jeg  ikke hentet noe gratis enda men har siklet på en hel del... hadde jeg hatt plass og bil så...


nye MBT sko gis vekk strl 36,5 i gamlebyen





lyst å begyne å trene? nå har du ingen unnskyldning når du kan hente gratis manualer. men det gjelder atlså bare idag..(for kanskje han ombestemmer seg imorgen heh..)





flott sjalusi skap gis vekk på majorstua.












nok ett flott skap..(forestill deg det hvitmalt) gis vekk på nordstrand













pose med bamser og kosedyr gis vekk på ullern


Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net