Søk i denne bloggen

mandag 1. november 2010

bevegelesspill til ps2

jeg sitter å ser etter spill jeg skal kjøpe til min ps3 og hva kommer jeg over?
jo et spill til playstation 2 faktisk med eye toy kamera som følger bevegelsene du gjør med sverdet som følger med i pakken. og de har laget bevegelsespill med eyetoy kamera siden 2003.
hvorfor det da tok  7 år før move til ps3 kom kan man jo lure på og hvorfor de da måtte lage med kontroller når det funket uten kan man jo og lure på.


iallefall for dere med playstation 2 som vil prøve move-lignende spill så kan dere kjøpe det hos
spillsjefen for 199,-







de har og ett danse spill til 99,-










og ett pom pom spill inkl kamera til 149,- hos ellos
grafikken er jo langt fra like bra som dagens standard men har man en ps2 så er det jo billigere enn
å kjøpe ps3 move ( maskin 2500,- move med kamera 599,- spill 399,- = 3500,-)
ps2(maskin ca 800,- + kamera ca 200 + spill ca 100,- = ca 1000,-)


Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net