Søk i denne bloggen

onsdag 29. september 2010

VIDEODAGER

det er videodager og du kan leie en film for kun 10,-
det gjelder alle både dvd og bluray filmer fra 30 september til 3 oktober
gå inn hit å se hvilke filmer og hvilke steder du kan leie i oslo

jeg anbefaler ikke The road (veeeeeldig kjedelig film.ikke noe spes intressant historie heller)
prince of persia er vel mest artig for oss som har spilt spillet men inneholder action og fine landskap
sherlock holmes syns jeg ble litt 'fake' prøver å være morsom men får det ikke helt til men helt grei underholdning har faktisk sett den 2 ganger heh
shutter island er en ganske finurlig film,litt grå,helt grei underholdning har sett den og 2 ganger
clash of the titans - action film,spesialeffects film,noe mest for gutter vil jeg si
alice in wonderland - var og litt mørk,prøver å være morsom men er det ikke,skuffende

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net