Søk i denne bloggen

torsdag 30. september 2010

Nokia 5230 til 499,- på spaceworld storo

akkurat nå selges nokia 5230 for 699,- på spaceworld og 499,-spaceworld storo

jeg har denne mobilen og med i pakka fulgte det med en mobilholder til bilen,handsfree og 2 ekstra deksler 
(vet ikke om det er standard pakke men hvis det er det så får man jo utrolig mye for 499,-)

jeg syns touchskjermen er lettere å skrive på enn ipod touch.
på ipod bare skriver jeg feil mens på nokian treffer jeg rett tast og kan taste med 2 hender med lange negler fort og presist(kan ikke si det samme om ipoden)

nokia 5230 har og gratis ovi maps,noe som er utrolig bra og som jeg har brukt mye.
både på å vite hvor jeg er,hvordan jeg kommer meg til steder når jeg sitter i bil og som vanlig kart.
ellers kan man jo surfe på nettet med 3g(mobilen har ikke wif-fi) og da kan det bli dyrt.(10,- kroner pr dag hos telenor)
enkelt tilgjengelige taster for lyd,kamera og luke for å putte inn minnekort og simkort.
det som desverre er dumt er kameraet på 2mpx. jeg tar mye bilder av ting jeg kanskje vil kjøpe når jeg er ute i byen og bildene blir veldig grumsete uansett hva du stiller det inn på. det har ikke beskyttelse foran linsa og heller ikke blitz.
men uansett anbefales den til prisen 499,- ett varp

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net