Søk i denne bloggen

torsdag 23. september 2010

Høst = paraply

sitter å ser etter noen fine billige paraplyer på ebay.
noen er veldig fin ferdig foldet men å vise hvordan de er når de er utslått er vist ikke så viktig å vise.

sånn som denne rød og hvite med det fancy navnet fashion folding flower rose vase bottle umrella white
ca 20 dollar

og denne er sånn jeg ser for meg gamle damer går med men er jo veldig praktisk at man kan se opp på regnet
Deep dome clear bubble umbrealla 


denne høres kul ut hvordan den ser ut utslått erkke lett å si
white grafitti wine bottle style folding umbrella (selges da ikke til norge)

lisbeth dahl med pris på 23 pund blir jo det over den magiske tollegrensa
cream dot umbrella


husker nille solgte noen lignende parpaplyer for en 4 år siden ellerno(angre på at jeg ikke kjøpte)tror de kostet rundt 50,-(angre angre)
for rafaello cute angel paint 3steps folding umbrella her koster 47 dollar

 

 NEW KITTEN KITTENS CAT CATS COMPACT UMBRELLA

 Ed Hardy Tiger 40 Inch Umbrella Automatic







Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net