Søk i denne bloggen

onsdag 29. september 2010

Meningstorget butikk

Meningstorget er ett nettsted du kan bli medlem av hvis du liker å svare på forbrukerspørsmål. du får ett par email med link til undersøkelser i måneden.
du kan samle opp poeng og cashe de ut i sjappa. men sjappa er usynlig intil du har opptjent deg en gavekortkode(det får du ikke får du har 1000 poeng. kan ta år og dag)
du får ikke poeng for alle undersøkelser du motar men det står i emailen om du får poeng hvis ikke får du ikke poeng. og HUSK viktig når du skal løs inn poeng ikke trykk på leger uten grenser eller rødekors men liten lysebå skrift under hvor det står 'jeg vil ikke donere poengene mine'(jeg fikk 400 poeng engang for å svare og da glemte jeg meg at jeg kunne få poengene selv og donerte de vekk*drar seg i håret)

uansett sånn ser da 'butikken' ut for de som er nysgjerrig.
 man kan altså veksle poengene inn i gavekort

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net