Søk i denne bloggen

søndag 12. september 2010

filmtjenester på nett

Det finnes flere som tilbyr streaming av filmer via internett.
kreves da du har litt fart på nettforbindelsen og hvis du vil se det på tven trenger du bare kjøpe en ledning. feks s-video eller vga til scart.kjøp en ledning med lyd
for de fleste filmtjenesten på nett jeg har prøvd har hatt dårlig lyd selvom jeg skrur alt på max.
headweb kjøpefilmer eller leiefilmer pris 29-39,- har bare sett en 2 filmer her men mener å huske det gikk smooth.
voddler.com pris 19-37,- de har og flere hundre gratisfilmer.
streemes i eget sprett oppvindu og du må laste ned ett program. vært litt ustabilt og mange får det ikke til å fungere. selv har jeg sett flere filmer der.
de har og hatt konkurranser hvor du kan vinne vouchers(en kode til valgfri film)
du kan betale med sms.
film2home lei eller kjøp. leiepriser 39,-. de har og gratisfilmer da må du registrere du ønsker å teste det og får tilsendt en kode. jeg har sett flere filmer her. alt går smooth.
online tv - her må man jo ha online konto men de sier at fra oktober kan alle registrere seg og se filmer her. leiepriser 35-45,- altså den dyreste filmtjenesten. har sett flere filmer her, lyden er litt dårlig
mubi - denne tjeneste virker og på playstation 3.og du kan logge inn med facebook konto.
her går ting i euro.feks koster the wrestler 3 euro. de har og noen gratis filmer men mye rare filmer. kun for spesielt intresserte.

er ikke så kjent med betalingsystemene da jeg kun har brukt gratis filmkoder
hittil.

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net