Søk i denne bloggen

søndag 11. juli 2010

Mesh truser


jeg har 2 mesh truser og skal heretter skaffe flere.
det er deilig å ikke bli helt klam pga truser i syntetisk fiber klistrer seg inntil i varmt fuktig vær.(men merk kanskje ikke det lureste å ha på siden de er gjennomsiktig så hvis du skal ha en luftig kjole som kan blåse opp så vises kanskje litt mye hehe)
er heller ikke alle som er like fin og ikke alle trusedesignere har slengt seg på bølgen 'mesh' med mindre det er blonder på.og stive blonder og hard broderi=kløøø.
man må kanskje ty til ebay for å få seg ett par men
du kan jo ikke kjenne på kvaliteten på det du kjøper på nett.



de 2 jeg har :
-everyday goddess: 90% polyamid og 10% elestane er ikke sånn supermyk
men luftig og lett og behagelig selom det ikke er så mye stretch.
-la senza(rød med prikker og rysje) :92% polyamid og 8% elestane. myk kvalitet,lett og luftig.

etter å ha sjekka ett par på ebay ser jeg de fleste der er laget av 100% nylon.

mesh truser som selges på ebay i disse dager:
søm i skrittet = nei
liten meshdusk på rompa åssen er det ut under tettsittende kjole
ser ut som blondekanten der klør
de blondene på denne ser ikke som de klør men hva ser man utifra ett bilde
ser litt billig ut men ellers supert med hudfarget
denne ser deilig ut
her står det iallefall i inch så da vet du om den passer eller ei
ganske så sexy rød string


Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net