Søk i denne bloggen

søndag 11. juli 2010

jeg liker spill og jeg liker å kunne betale med paypal

Nå kan jeg legge til nok en butikk under min 'paypal'butikker. Og det er Spillsjefen.no spillsjefen.no

Jeg har en drøss pc spill liggende jeg ikke har fått spilt enda for jeg fikk jo en ps3 slim for 2 månders siden .
Så heretter er det ps3 spill jeg ser etter og har 3 ps3 spill foreløpig.
Spillsjefen har spill til alle konsoller og du kan og bestille spill de ikke har fått inn enda.
De har 43 PS3 spill til under 200 kroner og brukte spill til 49,- men ingen til ps3.
Du kan og selge kort til Spillsjefen da får du enten kontanter eller bytte i andre varer.(lurest å bytte for du får bare halvparten i cash)
Hvis du bestiller noe og bor i nærheten av Lampeland kan du spare frakt og hente
bestillingene der. og bestillingene betaler du seff forskudd via paypal og får billigere frakt.

Du kan og skrive omtale om spill du har spilt å få gavekort på 300,- kroner
eller skrive om Spillsjefen på bloggen din og være med i trekningen av gavekort på 300,-


Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net