Søk i denne bloggen

tirsdag 15. juni 2010

Triaba panelet


Triaba er ett panel vi vanlige mennesker kan melde oss inn i.(jeg er seff medlem)
da får du tilsendt ettpar emailer med link til en undersøkelse i måneden.og de kan dreie seg om dine forbrukervaner, til når du sist kjøpte cola til spørsmål om hva du syns om reklamefilmene og produktdesign.ikke bare tjener du noe men du kan og bidra til å forbedre produkt. du kan velge å svare eller ikke. det bruker å stå hvor lang tid det sånn ca vil ta og hvor mye du får for det.du får sånn ca 1 krone per minutt.
og det du får er penger til din paypal konto.(se i tidligere innlegg om mine linker til nettbutikker med paypal)du får pengene umidelbart men kan ikke få utbetaling før du har nådd 40,- kroner.og det tar ikke så lang tid å oppnå.
og ikke bare det men er du medlem av facebook sida til triaba og så kan du vinne gavekort hver måned bare med å ha svart på en undersøkelse.(jeg har ikke vunnet noe der enda)
noen ganger er du kansje ikke kvalifisert fordi de søker en viss type mennesker som feks røyker,har barn, en viss aldersgruppe men du kan og instille profilen din
sånn at du slipper å få undersøkelser du ikke er kvalifisert til.

dette er en av de bedre paneler jeg har vært medlem av
og jeg anbefaler Triaba og er fortsatt medlem etter 8mnd(triaba panel er bare 1 år gammelt).

og med å skrive om triaba er jeg nå med i trekningen av ett gavekort på 1000,-

Blogglisten Bloggurat

1 kommentar:

  1. Hei Monica! Takk for bidraget i konkurransen. Det var 5 personer som skrev om sine erfaringer med å være medlem i Triaba Panel. Samtlige 5 får et gavekort på kr 300. Dette er; Mayvelin, Monica, Stine, Klas og Beckie. Send meg en e-post på kontakt@triaba.com så bestiller jeg et gavekort til deg.

    mvh

    Frode Lorentzen
    Triaba Panel

    SvarSlett


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net