Søk i denne bloggen

fredag 16. juli 2010

vinn Bambina gavekort hos martines univers

Martine gir vekk ett gavekort hos Bambina i kveld klokken 20.
og Bambina har utrolig mye fint se bare på denne *krybba*
de selger ikke bare barnesenger men klær,puter,leker ,møbler,utstyr..så og si alt du trenger.


jeg har problem med å velge bare en ting her men hvis jeg vinner
tror jeg jeg ville kjøpt det oppblåsbare barnesetet. fordi det er så praktisk og smart som man kan ha med når man er på besøk hos andre,på ferie og andre steder
de kanskje ikke har barnestol.

Blogglisten

Bloggurat

1 kommentar:

  1. Så bra du fant noe du likte! De har kjempemye fint der :-)

    SvarSlett


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net