Søk i denne bloggen

lørdag 31. juli 2010

Anbefales ikke

Detox pads ( husker ikke helt hvilket merke jeg prøvde men er sikkert det samme for alle) greia er at det er pulver i posene du skal feste på stedet du vil detoxe.(bena er mest ilustrert) og greia når du tar de på bena og sover med de så glir alt pulvere nedover og du får det ikke jevnt fordelt uansett hvor stramt du fester det. desutten må man bruke det minst 1 måned på samme sted og da blir det kostende flere hundre.(jeg brukte det kun i 2 uker og merket ingen bedring på den tiden.)merket mest lukta. røkt sildelukt.
(kjøp heller detox pillere. jeg har nå detox pillere men har ikke prøvd det enda for man må  bruke de når man ikke skal spise karbohydrater,kjøtt,meieriprodukt,fisk og søte ting for å få best effekt.så da blir det ikke foreløpig med huset fult av denne fyfy maten)

Stargazer hair mascara - veldig tørt produkt. ikke forseglet(kan være brukt for alt man vet)
må dyppe børsta mange ganger for ett par strøk på lugg og sidehår og jo mer du dupper jo tørrere blir det.
og selve beholderen er jo på størrelsen med en vanlig mascara så dette er ikke lønnsomt for 50,- kroner pr stk. du får og gullfarge i hendene hvis du tar hånda oppi håret etterpå.
(jeg har og en farget hårspray.vanskelig å fordelt jevnt så det blir stort sett en diger dott på ett sted,med mindre du skal spraye hele håret da.hvis du holder ett utvalgt område du vil spraye så du får striper så får du jo og spraya hele hånda.så bruk hansker og legg håret på en avis ellerno så du ikke får spray på klær og alt som er.men prisen er samme som mascaraen men det sitter bedre og mer innhold for samme pris)
Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net