Søk i denne bloggen

onsdag 11. januar 2017

snart tid for årets byttemarked

første byttemarked er lørdag 21 januar på sagene samfunnshus så tirsdagen etter er det byttemarked på grønland og så har fremtiden i våre hender på deichman og trade day i februar.

altså 4 på 4 uker.

 jeg har masse å ta med for jeg byttet til meg mye smått og rart ifjor som skal ut :/
(har og arvet ting som ikke var noe for meg)

ellers er jeg litt skeptisk siden det sansynligvis er mye small og enten tar man dette rare eller ingenting.
tenkte bli litt mer kritisk til hva jeg tar. heller ikke ta noe enn å ta noe rart og smått og så har jeg fortsatt ikke lyst på noe viscosejersey,akryl,flere tights,eller flere singletter.

 vi får se hvordan det går i år...(håper å finne en tynn regnbukse som jeg byttet bort ifjor argh,
dunvest,vintersko,sennepgult,liten dvd/blurayspiller,)

 det er lurt å holde øyne åpne og google og søke etter byttemarked, swapshop,trade day, oslo rausteste marked hvis man ikke vil gå glipp av byttemarked




  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net